Percutian Ke Sydney - Spring In Sydney Part 13 - GoodBye Sydney


Assalamualaikum w.b.k.t.h.

At last sampai jugak ke entry yang terakhir... yeaahhhh!!! *goyang bali kejap*...Hiiiiippp Hipppphooorayyyy

This will be my last entry about percutian ai selama 9Hari dan 8Malam di Sydney...!!!! boleh dikatakan details jugaklah about my entry kali ni, sebab ai bahagikan kepada beberapa tempat dan info yang ai sharing hopefully dapat membantu blogger dan readers lain yang plan nak ke sana... !!!!! preparation itu adalah perlu sebelum kita melawat ke sesuatu negara tu.. off sure, itu penting!!!!!
Selalu, sebelum nak balik haruslah menghabiskan every penny yang ada kan????? jangan di simpan, sebab balik malaysia pun bukan boleh nak guna pun kan... but for me, ai akan ada 1 set koleksi cent di setiap negara yang ai melawat, in case kalaulah ada rezeki lebih tahun-tahun berikutnya bolehlah digunakan kembali!!!! so dah jimat kira macam menabung jugaklah kan...
Flight perjalanan yang akan mengambil masa selama 7 jam... amat memenatkan!!!! dengan faktor keadaan flight pagi memang membuatkan masing-masing terasa sangatlah lemau!!! heheheheh.... dengan kena Q panjang, so kena hadaplah..time ni tak sempat nak snap-snap sebab sibuk dengan beg yang banyak untuk di check-in... so pic dalam flight pun nan adoo... yang adooo adalah makanan dalam flight punya gambo dan permandangan daripada atas flight!!! jadilah kan....daripada tak de...!!! sebabnya mood hati adalah tak sabarnya nak touch down malaysia..!!! sebab badan dah kasi sign nak demam segala bagai.. sampaikan hidung dah start berdarah!!!!


Subhanallah pemandangan dari atas melihat sekitar kawasan bumi Australia sangat membuatkan diri ini terasa sangat kerdil dan mengatakan indahkan ciptaan Allah S.W.T.  Syukur kerana di berikan kenikmatan seperti ini...!!!! See the logo... still support MAS, flying high with Malaysia Airlines!!!! In Sya Allah jika diberikan kesempatan lagi... akan ku jejaki lagi kaki ini ke bumi Australia....!!!!! only have to work hard and work for that...!!!!

Sekian, update dari ai dengan all the link di bawah for those yang nak tau full entry about percutian ai ke Sydney, boleh click link kat bawah ni... hope all the info membantu for those yang plan nak bercuti ke Sydney!!!!

0 comments:

Post a Comment